Načítava sa

Hľadané slovo alebo výraz

Nová kolekcia značky F&F myslí na životné prostredie

Zdieľať

Módna značka F&F prináša novú kolekciu s názvom Made Mindfully. Logo s týmto označením na oblečení napovie kupujúcemu, že dané oblečenie bolo vyrobené zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty.

udržateľná móda

„Na značku F&F, ktorá je obľúbenou u našich zákazníkov skutočne každého veku, sme v Tescu patrične hrdí. Dlhodobo totiž prináša oblečenie s hlbším príbehom a autentickým zodpovedným posolstvom vo vzťahu k našej planéte. Už dnes sa viac ako polovica oblečenia značky F&F vyrába z materiálov získaných zodpovedných spôsobom. Chceme pritom docieliť, aby do roku 2030 všetky naše vstupné suroviny pochádzali či už z trvalo udržateľných zdrojov alebo z procesu recyklácie. Tento silný záväzok v rámci značky F&F potvrdzujeme aj predstavením najnovšej kolekcie Made Mindfully,“ hovorí Sylvia Koreňová, prevádzková manažérka tímu F&F na Slovensku.

Značka F&F ohľaduplná k životnému prostrediu

Značka F&F si získava dôveru zákazníkov vďaka svojim silným etickým hodnotám, ktoré oceňujú aj čoraz prísnejší zákazníci, kladúci dôraz na ochranu vzácnych zdrojov našej planéty. Odevy F&F sú nielenže ohľaduplnejšie voči životnému prostrediu, ale prinášajú zákazníkom Tesca hneď viacero výhod: dobre vyzerajú, príjemne sa nosia a sú cenovo dostupné.

Zodpovedný prístup F&F potvrdzuje nová kolekcia Made Mindfully. Prináša napríklad jarné šaty vyrobené zo 100 % bio bavlny. Rovnako tak je 100 % bio bavlna využívaná napríklad aj pri výrobe bavlneného oblečenia pre dojčatá, ktoré patrí do rovnakej kolekcie. Navyše, kolekcia Made Mindfully zahŕňa aj ďalšie detské oblečenie či džínsy pre dámy aj pánov.

Ekologické, aj cenovo výhodné

made mindfully

Tesco sa popri ochrane životného prostredia naďalej sústredí na to, aby oblečenie F&F zostalo čo najdostupnejším aj cenovo. „Aj v tomto smere sme si vytýčili jasný cieľ – chápeme, že cena nesmie zákazníkov odradiť od ekologickej módy. Práve preto je oblečenie F&F cenovo dostupné s cieľom mať čo najnižší vplyv na peňaženku nakupujúcich a popritom sa produkty F&F stávajú čoraz udržateľnejšími vo vzťahu k planéte – 99 % bavlny získavame zodpovedným spôsobom a  konkrétne 33 % podiel z tohto čísla už dnes tvorí organická bavlna,“ spresňuje S. Koreňová.

Vo svojom podnikaní sa Tesco neustále pozerá na trvalú udržateľnosť, a to naprieč všetkými oblasťami, v ktorých pôsobí. Len v uplynulom roku reťazec dokázal zužitkovať 52 miliónov plastových fliaš – ich recyklované vlákna použil práve v odevoch F&F, či už v plavkách alebo napríklad vo svetroch. Ďalším príkladom zodpovedného prístupu Tesca je program opakovaného využívania vešiakov F&F, keď sa do predajní reťazca vracajú vešiaky, ktoré sú použité na nové oblečenie.

Foto: F&F

/* Sticky bottom */ - ukotvená reklama v spodnej časti webu /* Interstitial */ - reklama medzi preklikmi “Vignetova reklama”