Načítava sa

Hľadané slovo alebo výraz

5 dôvodov, prečo by ste mali svoj podnik propagovať aj online 

Zdieľať

Ak ste v prijímaní reklamy online pomalí, mali by ste začať zintenzívňovať svoje úsilie. Existuje množstvo dôvodov a výhod, prečo sa vám tieto kroky v biznise vyplatia.  

Tu je 5 dobrých dôvodov, prečo by ste mali inzerovať online. 

Dobré štatistiky 

Zisťujete, ktoré reklamy priniesli firmám najvyšší počet kvalifikovaných potenciálnych zákazníkov, aby ste ich potom aj vy mohli využiť v praxi?  V tom prípade je online reklama dobré riešenie.  

Samozrejme, že ani forma osobnej reklamy v podobe originálnej potlače hrnčekov sa z trhu nevytratila. V kombinácii s výhodami online sveta však na zákazníkov zapôsobíte oveľa viac. A možnosť robiť si počas pôsobenia takejto reklamy podrobné štatistiky to len potvrdzuje. 

Metriky a analýzy dostupné s online inzerciou vám umožňujú vidieť presné náklady na získanie a konverziu zákazníka. Online reklama, s ktorej tvorbou a správnym nastavením vám pomôže úspešná digitálna agentúra, vám tak poskytuje nekonečný prehľad, ktorý vám umožní stať sa efektívnejším obchodníkom.  

Jednoduché zacielenie 

Poznáte profil vášho zákazníka? Online reklama vám dáva možnosť zacieliť na ideálnych potenciálnych zákazníkov oveľa jednoduchšie. Retargeting bude zobrazovať reklamy na základe predchádzajúcej interakcie, čo vám umožní identifikovať váš ideálny profil zákazníka. Keď budete vedieť, ako vaši zákazníci vyzerajú, zistíte, na koho sa zacieliť a kde nájsť všetkých podobných používateľov online, aby ste sa uistili, že aj im sa zobrazujú vaše reklamy.  

Lepšie povedomie o značke 

Online reklamu možno použiť na zvýšenie návštevnosti vašich stránok a budovanie povedomia o značke. Efektívne zacielené kampane môžu vytvárať ovplyvňovače značky a osloviť komplementárne publiká.  

Kľúčom k takémuto úspechu je SEO, ktoré je nevyhnutné pre napredovanie vašej stránky. Ani efektívna reklama na Facebooku však nie je na zahodenie. Sociálne siete dnes využíva obrovské množstvo ľudí, z ktorých väčšina sa môže, vďaka tejto reklame, stať vašimi zákazníkmi.  

Vyššia flexibilita 

Online reklamné kampane je možné upraviť niekoľkými kliknutiami alebo stlačeniami kláves. Máte tak flexibilitu reagovať na prichádzajúce údaje a okamžite vykonávať zmeny. Podobne máte možnosť pozastaviť kampane alebo upraviť svoju stratégiu v priebehu niekoľkých minút. Táto flexibilita vám umožňuje zostať pred vašimi zákazníkmi, predvídať potreby zákazníkov a upravovať reklamy skôr, než si to niekto všimne. 

Lepšia cena 

Digitálne kanály sú pre obchodníkov vysoko efektívne aj z hľadiska nákladov. Sadzby sa zvyčajne nastavujú  kombináciou veľkosti reklamy, umiestnenia, výkonnosti a dopytu. Vzhľadom na dosah pridelený prostredníctvom digitálnych kanálov je presun vašich kampaní online často oveľa lacnejší než tradičnejšie offline kanály, ako sú rádio, televízia alebo tlač.  

Digitálne kampane sú navyše transparentnejšie, čo vám umožňuje jednoducho upravovať náklady na základe výkonnosti. V offline svete, len čo ste zaplatili za priestor v tlačenej publikácii alebo spot v rádiu, už nie je dodatočne žiadna úprava vašej investície možná.  

Online reklama je teda základným prvkom každého marketingového mixu. Poskytuje vám množstvo výhod vrátane nižších nákladov, robustného zacielenia a cenných informácií o zákazníkoch, ktoré nie sú dostupné prostredníctvom iných reklamných médií.  

Zdroj obrázka: 13_Phunkod/Shutterstock.com 

/* Sticky bottom */ - ukotvená reklama v spodnej časti webu /* Interstitial */ - reklama medzi preklikmi “Vignetova reklama”