Načítava sa

Hľadané slovo alebo výraz

Ako si vybrať šaty, ktoré budú najkrajšou ozdobou vášho tela 

Zdieľať

Móda sa mení rýchlosťou svetla, čo je dôvod, prečo majú najmä ženy problém s tým, aby bol ich šatník vždy štýlový a moderný. Vďaka internetu je ale kráčanie s dobou rovnako pohodlné, ako šaty, ktoré si vo virtuálnom svete môžete vybrať.  

Ak vás teda zaujala nová reklama na Instagrame, v ktorej boli tie najkrajšie šaty, máme pre vás niekoľko rád, ako pri ich výbere postupovať tak, aby ste boli maximálne spokojné.  

Vyberajte si šaty podľa farby 

Pri výbere šiat dbajte na ich farbu. Správne zvolená farba vás môže omladiť a zoštíhliť. Pri výbere farby by ste ale nemali venovať len pozornosť typu vašej postavy, ale aj ročnému obdobiu a príležitosti, na ktorú ich budete najčastejšie nosiť.  

Nezabudnite na svoj štýl 

šaty

Aby šaty perfektne sedeli a hlavne ste sa v nich cítili pohodlne, vyberajte si ich podľa svojho štýlu. Ak žijete v rytme rušnej metropoly a milujete funkčné oblečenie, potom vám bude ležérny štýl vyhovovať. Naopak, ak milujete všetko ženské a krásne, potom je váš štýl s najväčšou pravdepodobnosťou romantický. 

Štýl závisí od vašich preferencií a životného štýlu. Takže, ak hľadáte tie najkrajšie elegantné šaty, mali by ste najskôr vedieť aj niečo o vlastnom štýle. 

Rozhodujúcim kritériom je aj správna dĺžka 

Rovnako ako strih a farba, aj dĺžka šiat môže zmeniť a ovplyvniť celkový vzhľad vašej postavy. 

Dlhé šaty opticky predĺžia vašu siluetu a budete v nich pôsobiť štíhlejšie. Ak máte krásne nohy, potom si môžete vybrať šaty nad kolená, pričom berte ohľad aj na svoj vek. Šaty strednej dĺžky môžu skryť problémové oblasti na nohách. Ženy s nižším vzrastom by zasa nemali nosiť príliš dlhé šaty, pretože môžu vizuálne skrátiť ich výšku.  

Ak si dáte pri výbere nových modelov šiat na tieto parametre pozor, budete sa v nich zaručene cítiť ako v bavlnke.  

Foto: pexels.com

/* Sticky bottom */ - ukotvená reklama v spodnej časti webu /* Interstitial */ - reklama medzi preklikmi “Vignetova reklama”