Načítava sa

Type to search

Cenotvorba: Neviete ako na to? Poradíme vám

REDAKCIA
Zdieľať
Cena, to je jeden z kľúčových faktorov pri podnikaní. Nie vždy je jednoduché stanoviť si ju. Potrebujeme sa na ňu pozerať z rôznych uhlov pohľadu. Či už z hľadiska vstupov, výstupov alebo marketingu. Ovplyvňuje ju veľa faktorov, ktoré pri jej stanovení treba zohľadniť. Ak aj vás téma cenotvorby zaujíma, potrebujete komplexný pohľad na ňu, máme pre vás praktický tip. 

Cenotvorba – ako na to?

Máte problém vypýtať si peniaze? Neviete si nastaviť takú cenu, aby bol zákazník spokojný a vy aby ste neprerobili zároveň? Je vám nepríjemné, keď máte povedať koľko stojí váš produkt alebo služba? Máte pochybnosti, či to má vôbec takú hodnotu? Nespíte kvôli tomu, že ešte stále nezarábate dosť? Vidíte sa v niektorej z týchto situácií? Potom máme pre vás riešenie.
cenotvorba
Prihláste sa na webinár CENOTVORBA, určený pre (nielen) začínajúce podnikateľky, ktoré chcú byť vo svojom biznise dlhodobo úspešné a spokojné. Webinár je úplne ZDARMA. Dozviete sa praktické návody a tipy, ako zlepšiť svoj vzťah k peniazom, ale hlavne, ako sa zbaviť strachu z (ne)úspechu.
KEDY A KDE?
  • 8.6.2022
  • o 18:00
  • Live cez ZOOM (link na pripojenie nájdete vo vstupenke, ktorú dostanete i do e-mailu).
“Väčšinu chýb, ktoré sa dajú pri cenotvorbe urobiť, som si vyskúšala na vlastnej koži. Vždy som si myslela, že je to hlavne o matematike. Dnes už viem, že aj keď veľa vecí v rámci cenotvorby sa dá spočítať, je to hlavne o psychológii. Umenie pracovať s cenou a byť si vedomý svojej hodnoty je nikdy nekončiaci proces,” hovorí lektorka webináru Karin Kniez.

Osnova webináru

  • Cena ako kúpny motív zákazníka
  • Cena vs. hodnota z marketingového pohľadu
  • Konkurencia a relativizácia cenového rozdielu
  • Výpočet hodinovej sadzby (vyčíslenie nákladov, predstava ideálneho dňa …)
  • Cenník a jeho formy (verejný alebo na vyžiadanie, balíčky alebo paušál …)
  • Pravidelné zdražovanie ako nevyhnutná súčasť biznisu (správny čas, skokové zvyšovanie, ako to odkomunikovať zákazníkom …)
  • Zľavová politika a vyjednávacie techniky (zľava ako benefit, príplatky …)
  • Cenové tipy a triky overené v praxi (Baťovské ceny, Hillfiger ceny, mužské a ženské čisla …)
Zodpovieme tiež konkrétne otázky z praxe účastníkov. Odpoveď na otázku: “Čo je aktuálne pre vás v oblasti cenotvorby problém? alebo “Čo sa potrebujete v súvislosti s cenotvorbou konkrétne dozvedieť?”, prosím pošlite najneskôr do 7.6. na email adresu: karin@kniez.sk .
Webinárom vás bude sprevádzať lektorka s dlhoročnými skúsenosťami Mgr. Karin Kniez.

karin kniezKrátka vizitka lektorky Mgr. Karin Kniez:

Viac ako 20 rokov školím, prednášam, koučujem. Špecializujem sa na aktívny predaj, orientáciu na zákazníka a psychológiu podnikania. V roku 2008 som založila vlastnú firmu a odvtedy už robím len sama na seba. Robím to, čo ma baví a to čo ma baví, ma aj živí. Spolupracujem s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobné závody a nadnárodné korporácie.

Hosť za Tatra banku bude Martin Krajčovič, ktorý sa pozrie na pohľad cenotvorby z pohľadu Behoviorálnej ekonomiky.

PARTNEROM WEBINÁRA JE TATRA BANKA.

Pridajte sa do klubu Akčné ženy (https://klub.akcnezeny.sk/pridaj-sa/ ) a v sume ročného členstva získate viac ako 20 vzdelávacích webinárov zdarma, pravidelný networking a množstvo ďalších výhod počas celých 12-tich mesiacov. Registrujete sa jednoducho priamo tu: https://klub.akcnezeny.sk/registracia/.

CHCEM SA PRIHLÁSIŤ NA WEBINÁR