Načítava sa

Hľadané slovo alebo výraz

Prvý dojem je dôležitejší, než si myslíte: Sklenené vitríny podporia váš predaj

Zdieľať

V dnešnej dobe, kedy je konkurencia v oblasti podnikania skutočne veľká, je prvý dojem rozhodujúci. Ten však v zákazníkoch nevyvolá iba výklad, ale aj správna prezentácia tovaru priamo v predajni.

Viete, čo vo vašej predajni nesmie chýbať, keď chcete svojim zákazníkom vyraziť dych? Ak ste odpovedali vitríny, uhádli ste. Nejde totiž len o praktický kus nábytku, ale aj o silný nástroj na podporu predaja a vytvárania estetického prostredia.

Sklenené vitríny umožňujú tovaru vynikať prostredníctvom prepojenia s vonkajším svetom. V kombinácii s kvalitným osvetlením tak vznikne niečo atraktívne, čo ihneď priláka pohľady zákazníkov. Prvý dojem, ktorý si zákazník pri pohľade na túto „výstavku” vytvorí, môže značne ovplyvniť jeho nákupné správanie.

Okrem toho presklené vitríny predajniam dodávajú profesionálny nádych. Nimi vytvorená prezentačná úroveň signalizuje, že obchod vedú starostliví ľudia a ponúka produkty na tej najvyššej úrovni.

Kus skla, ktorý predáva za vás

Estetický prínos nie je to jediné, čo tento spôsob prezentácie tovaru prináša. Ide totiž aj o zabezpečenie tovaru a jeho fyzickú ochranu. Ocenia to najmä podnikatelia s krehkými a cennými položkami, ktoré vyžadujú bezpečné prostredie, aby sa predišlo ich poškodeniu alebo alebo krádeži.

Narábanie s vitrínami je jednoduché a organizácia tovaru v nich tiež. Vďaka tomu môžu obchodníci tovar v nich jednoducho meniť a prispôsobovať aktuálnym trendom. O tom, že si aj vďaka tomuto detailu udržia pozornosť svojich zákazníkov, sa baviť ani nemusíme.

Samozrejme, zabúdať nemôžeme ani na psychologický vplyv na zákazníkov. Vďaka sklu majú totiž možnosť vidieť výrobky z rôznych uhlov. Na základe toho si dokážu vytvoriť o produkte presný obraz, čo zvyšuje pravdepodobnosť investície do výrobku.

Sklenené vitríny podporia predaj

Sklenené vitríny sú priestorom pre kreativitu. Predajcovia totiž môžu experimentovať s rôznymi spôsobmi prezentácie výrobkov, no tiež s farbami a osvetlením tak, aby vytvorili unikátne prostredie, ktoré si ihneď získa pozornosť zákazníkov.

Údržba presklených vitrín nemusí byť vždy najjednoduchšia, no so správnymi čistiacimi prostriedkami to zvládne každý. Okrem toho sú v dnešnej dobe dostupné aj prachotesné vitríny, ktoré vám údržbu ešte uľahčia.

Ak zariaďujete svoju predajňu a doposiaľ ste uvažovali nad tým, aký spôsob prezentácie produktov je ten najlepší, veríme, že tento článok vás presvedčil.

Ako vidíte, vitríny majú množstvo benefitov. Investícia do nich nie je teda len investíciou do vzhľadu predajne, ale aj do podpory predaja a celkového úspechu obchodu.

 

Štítky
/* Sticky bottom */ - ukotvená reklama v spodnej časti webu /* Interstitial */ - reklama medzi preklikmi “Vignetova reklama”