Máte malý biznis? Dochádzajú vám inšpirácie, ako zaujať svojím profilom na instagrame? Ponúkame vám niekoľko praktických tipov, z ktorých si určite vyberiete.
1. Podeľte sa so svojimi tipmi. Zdieľajte napríklad, čo aktuálne čítate, aký podcast či video vás naposledy zaujalo. Každý sa rád niečím inšpiruje, podeľte sa so svojimi inšpiráciami na zaujímavé webstránky, blogy, aplikácie, ktoré radi odporučíte ďalej.
2. Ponúknite svojmu publiku rýchle triky, ktoré ho zaujmú a zjednodušia nejakú činnosť alebo dokonca vyriešia problém (ideálne, ak súvisia samozrejme s vaším podnikaním).
3. Odmeňte svojich followerov darčekom alebo usporiadajte súťaž, ponúknite kupón alebo nejakú výhodu.
4. Publikujte post s myšlienkou “opýtajte sa ma čokoľvek”. Umožníte svojmu publiku interaktivitu s vami.
5. Zdieľajte váš výber zaujímavých profilov. Urobte napríklad raz týždenne výber top 5 profilov za týždeň na vybranú tému.
6. Zvýraznite svoj produkt/službu, ktorú ponúkate, kreatívnou fotografiou (použite flatlay) alebo videom.
7. Vytvorte poučné reels s vaším produktom/službou, v ktorom predstavíte výhodu alebo nejaké špecifikum.
8. Vytvorte zábavné reels, aby ste svoje publikum zabavili. Kreativite sa medze nekladú, inšpirujte sa zábavnými profilmi a vytvorte na svoj produkt/službu vtipnú scénku.
9. Inšpirujte svoje publikum. Publikujte post s nejakým motivačnou myšlienkou.
10. Zdieľajte obsah vytvorený publikom. V stories máte možnosť ankety a otázok, môžete sa pýtať na čokoľvek svojich followerov. Zo získaných odpovedí vytvorte následne zaujímavé posty. Týmto krokom potvrdíte, že vám záleží na názore vašich sledovateľov.
Prečítajte si rozhovor so spíkrom webinára Online predaj – nástroje, novinky, tipy:
11. Vráťte sa k svojmu starému obsahu. Určite sa v starších príspevkoch nájde niečo cenné, čo stojí za to publikovať opäť. Využite starší post a recyklujte podľa potreby.
12. Spolupracujte. Napríklad, napísali o vás rozhovor? Tak v rámci príspevku môžete profil daného magazínu označiť, prípadne pozvať ako spolupracovníka.
13. Vyjadrite sa k aktuálnej téme. Ak v oblasti, v ktorej pôsobíte sa aktuálne niečo deje, môžete využiť silu sociálnych médií a vyjadriť svoj postoj.
14. Vytvorte krátke video s návodom na použitie vášho produktu.
15. Nebojte sa ísť naživo!
16. Urobte anketu. Pýtajte sa, zisťujte to, čo vás zaujíma a môže posunúť ďalej vo vašom podnikaní.
17. Predstavte sa, kto stojí za značkou.
18. Predstavte svoj príbeh. Môžete spomenúť, ako ste začínali, čo vás inšpirovalo, ale zaujmete isto aj tým, ak sa podelíte s chybami, ktorým sa vyhnúť pri podnikaní z vlastných skúseností.
19. Ponúknite náhľad svojim followerom do svojho pracovného dňa.
20. Ukážte zábery zo zákulisia. Môže ísť o výrobu, procesy, čokoľvek čo vám napadne.
Prihlásiť sa na webinár Online predaj – nástroje, novinky, tipy sa ZDARMA môžete prihlásiť TU.
21. Oslavujte míľniky. Dosiahli ste vyšší počet sledovateľov? Oslávili ste prvý rok podnikania? Nezabudnite to spomenúť.
22. Repostnite posty od svojich followerov. Majú vaši followeri post s vaším produktom? Tak neváhajte urobiť repost na vašom instagramovom profile. Aj takto si môžete vytvárať recenzie.
23. Pripomínajte sa, akým spôsobom sa môže s vami zákazník spojiť (vlastný web, FB skupina, IG účet, LinkedIn účet, newsletter). Dajte jednoducho o sebe vedieť (nestačí raz).
24. Udržiavajte publikum v napätí. Post typu “onedlho predstavíme novinku” vyvolá zvedavosť a záujem.
25. Nezabúdajte na vďačnosť! Je jedno, v akom štádiu podnikania sa nachádzate, nezabúdajte, že bez druhej strany by tu vaše podnikanie nebolo a tak sa nezabudnite z času na čas poďakovať a vyjadriť vďaku.